jjgoeswest

SURPRISE SURPRISE SURPRISE

Publicerad 2011-11-19 21:40:20 i The United States Of America

Kan väl inte påstå att jag var världens bästa kompis igår, ganska tyken, irriterad och allmänt bitter. När jag kom hem med Emelie hade jag planerat att vi skulle ha filmkväll, Harry Potter och fången från Azkaban stod på schemat. Sanna skulle även palla sig hit. Som vanligt gick vi in genom garget, ser Sannas skor och ett par okända rosa converse. Började bli lite fundersam, Emelie hade även betätt sig väldigt konstigt på slutetav dagen, typ ljugit tagit 1000 år på sig med allt vi gjorde. SEGT. Det var mörkt inne i huset och fram hoppar Sanna, Amanda, Caroline, Tove och Jakob, ett överraskningsparty till mig. Och ja jag blev överraskad det blev jag, ni lyckades trots att jag nästan kom på er, inte allt för diskreta alltså. Tidigare underdagen började jag fundera över varför Denice inte hade frågat mig mer om jag ville förlja med till Tahoe, men ja nu i efterhand kanske man förstår varför...Hur underbar är inte min värdmamma som hade fixat allt?? Vi hade en väldigt roligt kväll, taco, lekar, dricka och städning... Sanna och Amanda somnade sött i min säng. Men innan dödade jag min heliumballong, roligt! Jag gjorde en videoblogg till Amandas blogg, den blev riktigt BRA!
TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK
TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACK
TACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKTACKATACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela