jjgoeswest

The United States of America

Publicerad 2011-11-29 17:57:52 i The United States Of America

Vad gör jag egentligen i USA?? Varför är jag aupair? Vill jag spendera ett år för att plocka upp kläder, städa efter barn? Är det verkligen det jag vill lägga mitt år på? Fast vad skulle jag har gjort hemma? Gått hemma, försökt skaffa jobb, varit ett barn fortfarande som tiggde pengar av mamma och pappa när det krisade. Egentligen är jag nog glad att jag är här. Fast vissa stunder är väldigt jobbiga. Det kommer perioder, och just nu är det en sådan period när jag bara vill ha kärlek i massor. Jag vill inte se alla som jag älskar på en datorskärm, jag vill ha dem här hos mig just nu. Jag vet att när jag kommer hem kommer jag vilja komma tillbaka, för det jag har hemma kommer att finnas kvar där, men det jag har här kommer jag ALDRIG att få tillbaka igen och det gör ganska ont när man tänker på det. Jag har verkligen världens underbaraste familj, men ibland räcker inte det. Ibland måste man ha sin riktiga familj, för det är dem som ger en all den kärlek och bekräftelse som man behöver. Ingen familj är perfekt.

min amerikanska familj
ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela