jjgoeswest

The United States of America

Publicerad 2011-11-12 20:36:33 i The United States Of America

vad hände igår då, det vill väll alla veta, eller? Jag fick sovmorgon ganska så skönt, till 08:30. Mina kids ville promt ha dounats så jag åkte snällt och köpte lite dounats till dem, snäll som jag är. heheh en sak som är lite roligt är att, dem på Starbucks vid Safeway i Orinda, vet vad jag vill ha, fast jag har bara varit där 5 gånger totalt sedan jag kom hit. Jag måste alltså ha gjort ett gott intryck på dem, eller? Jag tror/vet det. Jag åkte och hämtade Emelie, så det var skönt att hon hängde med oss hela dagen. Vi åkte dollar tree, Target, Bowling, Micheals, blockbuster och sedan hem hit igen, var hemma i en kvart innan Denice kom hem igen. Jag var tvungen att åka tillbaka till target för att köpa en PILLOWPET det var en svampbob. I LOVE HIM. Hade sedan tacokväll hos Emelie(som är ensam en helvecka nu).
.
Nej nu ska jag snart åka och hänga lite med Emelie och Sanna, roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt roligt. SEE YOU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela