jjgoeswest

FRÅN en normalt levande tjej TILL en fler barns levande mamma

Publicerad 2011-11-13 08:48:34 i The United States Of America

sjukaste grejjen EVER, eller ja typ iallafall...
I Sverige (har konstigt nog lite svårt att kalla det hemma just idag) satt man och pratade om killar, mode, träning och så snackade man skit såklart. Hemma (just idag känns Orinda som mitt hem) pratar man om tvätt, städning och hur barnen beter sig. Ska verkligen tjejer vara som medelålders kvinnor som har barn? Tänk vad allt förändrars? Hur mogen man har blivit.. JA Emelie och Sanna, jag äldst och beter som det också se mig som en förebild.
.
Idag skulle vi, jag sanna och emelie såklart, åka in till San Francisco men vi stannade här för att Sanna skulle slippa vara själv, men imorgon så åker dem in trots att jag inte kan följa med, snälla "vänner" man har. Så vi åkte till Walnut Creek, Blockbuster, Safeway, Emelie Cribe. Vi kollade på hide and seek och Pottan(Harry Potter 2).
.
Imorgon så är jag själv med barnen från kl. 13:30- tisdag 18:00 känns skönt, eller? Men ärlligt så är kidsen underbart goa så jag kommer att klara mig väldigt bra ändå ska ni se. Både Denice och Peter åker iväg, men Peter kommer hem tisdag och Denice fredag. Och snart så är det min födelsedag, men det har väl ingen missat.
SÅ HÄR GLAD VAR JAG I NYC, NÅGRA TIMMAR EFTER ATT JAG LANDAT!
SNYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela