jjgoeswest

Cornelia Carlin CC, Johanna Johansson JJ..

Publicerad 2011-11-18 23:11:44 i The United States Of America

.. jag tror att vi två är menade för varandra heltkalrt. Jag menar hur många har samma intialer i sitt förnamn och efternamn? PRECIS
Att något så blött, kallt, jobbigt kan vara en mötesplats. Man hittar sin underbara vän, man simmar tillsammans, skrattar tillsammans, man tävlar tillsammans, man tränar tillsammans, någon slutar, man tappar kontakten, den andra fortsätter simma, den andra skaffar sig ett liv, den andra har inget livet, den andra slutar och skaffar sig ett liv, dem båda träffas igen, båda har förändrats, dem hittar tillbaka, dem kommer aldrig släppa varandra igen.
.
Jag saknar dig Cornelia, jag vill att du ska veta det. Jag saknar att kunna ringa dig, jag saknar att kunna göra alla konstiga saker med dig. Jag vill kunna köpa en chokladbanan lägga den marken och skratta, jag vill kunna dansa runt en julgran på stora torget och ha jätteroligt, jag vill kunna spela in en film och sedan titta på den och tänka va fan... jag vill kunna spinna med dig, jag saknar att kunna skicka iväg ett sms och få ett kanske lite för konstigt svar, jag vill att du ska tycka att jag är jobbig när jag smsar för mycket, jag vill att du ska komma hem till mig och spela hasse och tage och sedan sitter vi och fnissar åt det, jag vill att du ska visa mig youtube klipp och skratta tills jag gråter, jag vill kasta jordgubbar i sjön, jag vill åka och kolla på julkonsert och upptäcka att vi är på felställe, jag vill köpa godis i en lyxigburk istället för en papperpåse med dig, jag vill ringa till platens för att du ska få komma in och sedan upptäcka en vecka senare att det inte fungerar längre... Det händer alltid något när jag är med dig och jag älskar det. Att jag åkte hit till andra sidan jorden är nog ändå det bästa jag har gjort, för nu vet jag att det kommer vara du och jag för alltid. Jag vill egentligen bara säga att du är en underbar vän, även fast du känner dig ful, fet, äcklig, misslyckad att alla vill dig något ont ibland, kommer jag alltid att sitta på dina högra axel.
DU ÄR FIN DET SPELAR INGEN ROLL VAD ANDRA TYCKER FÖR MIG ÄR DU HELT ENKELT BÄST SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR SAKNAR IHJÄL MIG EFTER DIG!

Kommentarer

Postat av: cc

Publicerad 2011-11-19 12:29:35

oh ananas!!!!!

tårögd vafan.

Saknar dig! jätte jätte mycket. Ska ta fram min fina jul-ödla och tänka på dig. puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela