jjgoeswest

10:42:45

Publicerad 2011-10-31 18:42:36 i The United States Of America

hehe, kl. 06.30 kommer Elena och Lydia in och väcker mig, för idag är det HALLOWEEN. herregudars. Så på morgonen plattade jag deras hår,  målade nagellack, sminkade dem, och dem blev så stöta, får inte glömma att jag spryade Lydias hår svart, VIKTIG detalj. Jag har även spår på min kropp, lite svarta fläckar här och var. Har varit och handlat och lite sånt med. Så jag köpte kaffe av en indian, mat av en lieman, tomater av en pumpa, och salladsdressing av en cowboy.
Såg även att spiderman, svampbob, en häxa och prinsessa spelade fotboll.
.
åhh vad söta dem är, älskar dem!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-31 21:21:42

De väldigt söta// mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela