jjgoeswest

ÄNTLIGEN..

Publicerad 2011-10-14 07:49:56 i The United States Of America

Idag när jag var ute och åkte bil, hamnar jag bakom världens segaste kvinna. Jag börjar prata argt för mig själv och upptäcker hur jag sitter och skriker på engelska efter ett tag. Så var även jag amerkianiserad, men jag antar att that's life.
.
Annars har det inte hänt så mycket spacat här idag, barnen har väl inte varit på min sida som dem annars brukar vara. Så det har varit en TUFF dag mentalt inte alls roligt, verkligen inte. Hoppas på en bättre dag imorgon. Emelie kom över en stund på kvällen och vi kollade VD och GA. Min tv kanske inte är den bästa, för mitt under VD stannar den och slutar fungera SUUUUCCCCKKK. så vi missade det viktigaste typ så ny måste jag kolla på internet iallafall. Har även träningsverk i mina muskler, tack Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela