jjgoeswest

dancer/shakabody

Publicerad 2011-10-27 17:48:27 i The United States Of America

någon(jag) ligger sover sin älskade skönhetssömn långt långt långt långt borta. Drömmer ljuva drömmar om den dagen hon kommer träffa alla som hon älskar. Hon slår upp sina små blå, öronen börjar höra ljud. Hon hör att fönsterrutorna skallrar, garderobsdörranrna gnisslar, sängen skakar. Hon sätter sig upp med ett ryck. Drömmer hon eller händer det på riktigt. Inte riktigt säker lägger hon sig ner på kudden igen och somnar om. Som vanligt går hon upp och väcker sina barn som ligger klarvakna i sängen och ropar: KÄNDE DU JORDBÄVNINGEN? Det var ingen dröm det var verklighet.
.
asså HERREGUD, jag kommer ju hinna dö innan jag åker härifrån(ta det med en krydda salt ,TACK). Även fast det är tredje gången så börjar man förstå mer och mer hur stor respekt man måste ha för naturkatastrofer. Så moder jord, skona mitt liv, hehehe. Ja jag överdriver lite, jag är lite av en dramaqueen.
.
nya världsdelar, cheeck
.
.
.
Köpte hem en gulangrybird som jag har i bilen, barnen är helt lyriska, så den har fått en namn, Dancer Shakabody Gant

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela