jjgoeswest

HALLOWEEN

Publicerad 2011-10-29 17:31:54 i The United States Of America

nu börjar Halloween på allvar här borta. Igår var jag ju och fixade mig kostym, tog 1 timme för mig och Sanna och hitta något vi ville vara helt SJUKT ASSÅ. Bilder kommer avslöja vad vi ska vara, så jag säger ingenting, det får helt enkelt bli en hemlighet tills imorgon kväll. Fast alla som känner mig vet hur dålig jag är på att hålla saker hemligt, hehe.
.
Igår kom Sanna hit och vi kollade på Twilight, Eclipse och satt och störde oss på hur konstig Bella och Edward är tillsammans och mot varandra. Jag satt och störde mig på Jacobs näsa, men Sanna bad mig kolla lite mer på insidan för det hade hon gjort.
.
Om 4 timmar går bilen mot Santa Cruz, och ikväll blir det halloween party, wiiiiiiihuuuu.
nya modet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela