jjgoeswest

Hans Karl-GustaF Johansson

Publicerad 2011-10-18 03:48:24 i The United States Of America

Hans Karl-GustaF Johansson, Indiäna Johansson, pappa, kärt barn har många namn. Ja jag saknar dig ganska så mycket. Du är ta mig sjutton den bästa som finns. Det finns ingen som är så bra som du är och idag hade jag behövt min pappa lite så där extra mycket. Visst att du kan vara så himla jobbig, men du är så himla underbar och rolig. Jag saknar din humor, okej vår humor. Hur lätt vi går ihop, vi har aldrig en tråkig stund tillsammans, du och jag. Kan knappt bärga mig tills jag får krama om dig på flygplatsen i slutet av Mars. Herregudars. Men tiden dit kommer gå så fort, att vi knappt hinner att blinka.
.
Du är och kommer ALLTID att vara den enda killen i mitt liv som jag kan lita på ut i fingerspetsarna. Du kommer alltid att finnas där för mig. JAG ÄLSKAR DIG.
Ibland släpper det för mig med, alla känslor kan inte hållas inom en! Asså sista bilden är så SJUKT rolig, höll på att skratta på mig när jag såg den, så klockren, det är min pappa upp idagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela