jjgoeswest

im back

Publicerad 2011-10-05 17:58:48 i The United States Of America

jag har ju inte varit borta precis, men bloggen har lyst med sin frånvaro i 5 dagar nu,och jag vet ju hur mycket ni längtar.
Det händer inte allt för mycket här borta just nu, allt rullar på, i sina vanliga gängor. Skönt det med, då vet man vad man har att vänta sig och vad som förväntas av mig.
Min dag igårhar varit lite blandad. Fick reda på tio minuter i åtta, att jag var ledig. Så efter att jag hade carpoolat barnen, så åkte jag dirket till lina, för att skjutsa henne till barten. Känns lite konstigt att hon inte längre är här i Orinda 10 minuter bort. Hon hade packat väl iallafall, heheh.
Sedan blev det skypedejt med päronen där hemma i landet lagom. Dem hade på sig sina fina tröjor som jag skickade, självklart var det berkeley tröjor. Allt för att hedra mig. Gillar sånt.
Sedan har jag sprungit, en liten runda här i trakterna. Måste komma i form, kinderna är lite för runda, höfterna är för mjuka, benen är lite för fluffsiga.
Dagen idag är med väldigt skön, slutar redan kl. 17:00 vad ska jag göra sedan då? NO IDEA.
Måste berätta igår så var jag och Emelie nog världens snällaste, åkte ända till Oakland Airport för att hämta två bruna vänner. FUSKIT. Vägen dit var väldigt spännande, Emelie och jag är kungar på vägarna här, inget snack om saken. Vi låste dörrar, åkte fel, irrade omkring, men fram kom vi och i TID. det är inte illa för att vara mig!Igår var det ju kanelbullensdag, men  det hade jag glömt sedan tänkte jag igår, men jag bakar kanelbullar idag, men nej då, det finns ju inte jäst här. Så där rök min plan.
Santa Cruz, Augusti
Highway one, Augusti
Santa Cruz, Augusti
Känner bättre sent än aldrig på dem där bilderna.

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-10-06 17:28:14

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-torsdag.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela