jjgoeswest

mormor+barnbarn

Publicerad 2011-10-18 04:01:37 i The United States Of America

Dem kvinnliga dragen saknar jag ganska så jätte mycket. Idag är väl en sån dag som det har släppt lite för mycket, tyvärr. Jag tycker jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte mycket om min familj här, men ibland saknar man mormors.
.
Jag och mormor vi har liksom något speciellt band mellan oss, jag vet inte riktigt vad det är men något speciellt är det allt. Något jag saknar är att få krama henne, äta hennes köttbullar, få prata med henne NÄR som helst. För det gjorde jag förrut. Jag vet att det kan låta lite töntigt att vilja prata med sin mormor, att hon är som en bästa vän. Men jag är stolt att Britta Inga-Lisa Rut Rahm är min bästa vän, även fast hon är 89 år. Herregud vad jag saknar dig, älskade mormor.
JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela