jjgoeswest

soccermom

Publicerad 2011-10-20 00:15:53 i The United States Of America

så var man ensam "mamma" i tre dagar... Vem skulle kunna tro för ett 6 månander sedan att jag var kung på att ta hand om barn, inte jag iallafall. Nu så är jag som sagt ensam mamma i tre dagar. Om 50 minuter, börjar det.
Kan berätta en annan sak, Elena lekte med min plånbok så den var borta i 12 timmar, sedan skulle jag skära ett äpple jag skar mig i ena fingret och jag svimmade, hahha är det ens möjligt. Det kanske är min outrsdag idag, eller jag tror det är det, ABSOLUT.
.
Vad händer annars på fredag så ska vi säga hejdå till Julia som åker hem om 7 dagar helt otroligt att hon lämnar Californien. Då tänker jag lite extra, tänk när jag har varit här i 12 månander och ska åka hem till Linköping, det kommer vara en så HIMLA konstig känsla kommer jag ens palla, det är den stora frågan. Jag bävar för att åka hem, för jag kommer ihåg hur det var för Lina, jag hoppas att jag inte är så fullpackad.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela