jjgoeswest

söndag...

Publicerad 2011-10-17 04:36:15 i The United States Of America

och så var den här helgen till ända... men det har varit en bra helg. Har dessvärre tillbringat den med min 3 månaders vän Emelie. Konstigt att hon inte har tröttnat på mig än, men jag ska väl vara glad. Vi var inne i San Francisco och strossade runt, eller vi gick ca. 100 meter från barten och sedan vände vi om och åkte hem, heheheh. Åt en fet hamburgare, GOTT med FETT. Fick däremot med mig VÄRLDENS FINASTE VÄSKA. Tack Emelie, hon är bra att ha ibland, för att du sa till mig att köpa den. Vi åkte till Safeway och köpte massor frukt så det blev en frukttallrik på kvällen, framför pirates och SAC2. Fick även veta att mina chokladbollar kom trea i en kaktävling för 7-11 åringar. APPLÅDER VISSLINGAR OCH ROP.

Idag vaknade jag kvart över nio och satte mig upp som ett skott, skulle ju skypa med mamma och pappa! Dem är allt för söta dem två! Kunde inte ha fått bättre frukter till föräldrar. Pappa ville sätta upp en plakat på vårt hus hemma där det stod ngt fint om grekland, hehehe. Saknar hans ständiga skämt och vår humor. Ingen här har samma humor som jag och han har tillsammans. MISS U. Senare kom Emelie -.- och hämtade upp mig vi tog hennes skruttbil till IKEA i Oakland och åt frukost kl. 12:00. Gissa vad det blev köttbullar sås och potatis inte pommes som jag hörde att två svenskar åt förra helgen. Efter det åkte vi till Target och till Micheal's och sedan bar det av hem för att se på DH men Emelie hon höll på att somna på min mjuka gröna matta så, SO TRUE, hon bestämmde sig för att åka hem. Just nu väntar jag på att DH ska börja är exited till 10000000000000000, så det så.
Här har ni henne, den lite omtalade Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela