jjgoeswest

the weekend...

Publicerad 2011-10-10 18:09:52 i The United States Of America

en ny dag, en ny vecka, kunde inte fått en bättre start...
.
I fredags så åkta jag Emelie in till San Francisco för att hänga lite, med Sanna och Amanda. Var så klart sena tack vare mig. Något ska man ju vara bra på också. Kanske inte det bästa att vara bra på, tyvärr. Vi började vid Powell och gick upp för att backar och nu har jag världens snyggaste ben. Vi åt på en Italiensk resturang, i little Italy. Den var himla mysig och enligt Sanna luktade det Italien där, hon visste det eftersom hon har varit där 4 gånger. Efter maten, tog vi oss en tur till ett glasställe, mumms på nutella glassen. På barten hem satte sig världens snyggaste kvinna bredvid har ALDIRG sett någon så tjusig, med så fina kläder, med sånt fint leende, mitt så fixat hår, kände lite ful.
.
Lördagen blev det gym, bodypump. Mina ben har mått allt annat är bra i helgen, men det är ju positivt. Sedan vid 12.30 åkte jag för skjutsa twinsen till ett kalas från ett annat kalas. Efter det tog jag bilen snabbt snabbt snabbt till WC för en snabb lunch på CCF, men Sanna och Emelie. På kvällen åkte vi in för att fira Carro, hon blev så himla överraskad när vi alla var där, super surprise liksom.
.
Igår så kollade jag på tjejernas bälttest i TKD, så himla söta dem är. LOVE THEM. Dem har verkligen blivit så duktiga, trodde jag INTE. Men träning ger ju resultat som man säger. På kvällen kom Sanna och Emelie hit, vi åt mat min familj. Det var väldigt roligt och VÄDLIGT god mat. Mer av sånt. Jag och Emelie kollade sedan på DH, asså herregud.
.
...vaknade 7.20 idag! försov mig igen. HATAR MIN MOBIL, eller mig själv för att jag stänger av den i sömnen.

väldigt rolig helg, fler sådanna tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela