jjgoeswest

den 26:e smäller det

Publicerad 2011-10-27 06:57:16 i The United States Of America

Klockan 08:33 idag, 26 Oktober 2010, insåg jag att det bara är en månad kvar tills jag fyller 20 år, HERREGUD.
Annars då, Sanna och jag var och gymmade! Sedan åkte vi hem till mig och myste, åt jordnötssmör dirket ur burk med sked, Emelie satt och tittade på oss och suckade. Stackare, eller? Sedan fixade jag det sista här hemma och hämtade barnen, tog dem till Manadrin och TKD. Stekte kyckling, gjorde ris och så åt vi massvis av kakor, YUMMIE!
Ikväll åkte jag med Emelie till YS, och där var även Tove och Sanna, härligt aupair gäng jag har! Ni är för himla bra.
hehe, jag gillar mig själv väldigt mycket ibland idag är en sådan dag, eller just denna minut när jag sitter och skriver det här, MASSA KÄRLEK TILL DIG JOHANNA!
.
.
Måste säga att sist jag skypade med mamma och pappa, läste vi mitt horoskop OCH där stod det så fint att jag gillar att vara generös med andras pengar! LOVE MY SELF EVEN MORE NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela