jjgoeswest

BankOfAmerica

Publicerad 2011-09-09 22:58:14 i The United States Of America

äntligen var det fixat med mitt lösenord, pjuh! Det enda som är kvar att fixa nu är att acceptera så att jag får mina 800 dollar. Men fattar ju inte hur man gör, varför ska ALLT vara så otroligt krångligt? Får vänta tills Denice kommer hem, så att hon kan hjälpa mig med det! För det behövs, jag lovar!
Är lite smått nervös för 9/11 som kommer upp här snart! Det är på SÖNDAG, 10 årsjubileum, (får man änns säga så?).
Är antingen ledig fram till kl. 18:00 och sedan jobb till 20:30 eller så jobbar jag från 15:00-18:00. Vet inte än, men jag lider inte speciellt mycket av det. Ska grabba(cool jag känner mig) lite lunch snart och plocka ur diskmaskinen.
På tal om diskmaskin, skypade med mamma, pappa, Björn och Frida idag, OCH JAG HAR ALDRIG TÄNKT PÅ HUR BRA VÅR UPPHÖJDADISKMASKIN ÄR HEMMA. Men nu när jag plockar ur den varje dag så saknar jag att ha den upphöjd. Ja, Björn jag saknar självklart dig och Frida med, men inte lika mycket som vår upphöjdadiskmaskin, känn dig älskad(elakt skratt).
.
Men nu när jag testade funkade inte bankh*lvetet igen! JAG AVLIDER LITE SMÅTT okej, mycket. VILL DÖ!
.
Nehe, om jag skulle ta och försöka fixa det där igen då, med banken!! ROLIG FREDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela