jjgoeswest

du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut, du ska veta att jag inte glömt, det finns bilder som aldrig suddas ut

Publicerad 2011-09-03 22:56:18 i The United States Of America

Johanna, jag måste få se dig en gång till innan jag dör!
Jag lovade mormor att hon kommer få se mig igen, jag hoppas verkligen att det stämmer!
.
Idag är det en sådan dag som jag har ägnat lite för mycket tid åt att tänka på det som jag hade hemma, men jag vet att det kommer finnas kvar när jag kommer hem igen, åtminstone det mesta!
Helgen ser väldigt spacad ut ska göra så himla mycket, handla mat, sola, sova och skypa! Roligt liv hon har, det där kan väl lika gärna göra hemma, kanske ni tänker. Ja det kan jag, men att umgås med barn dag in och dag ut, sätter sina spår, man blir helt matt och behöver en dag eller två att återhämta sig!
.
Ikväll ska jag gymma lite, i gymmet som familjen har, hur great är inte det, sedan ska jag göra mig fläskpannkaka och så ska jag kolla på the lords of the ring eller My Best Friends Wedding, helt okej lördag tycker jag själv!
.
Kanske ska ta lite kort så att ni kan få se hur jag har det här borta med, är dålig på att ta kort, kanske är något som går i släkten! Men här kommer lite kort på min midsommar med världens bästa!







9 år och 12 år??








Så nu har saknat färdigt för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela