jjgoeswest

dunkar Tomas Ledin på högsta volym.

Publicerad 2011-09-13 18:52:52 i The United States Of America

EVERY BODY IS ALIVE! Ja det var ju faktiskt 9/11 i söndags. Lina tycker fortfarande att jag var kanske lite, okej väldigt mycket för nojjig angående 9/11. Tyvärr kan jag inte instämma mer. hahha
.
Igår var en bra dag, det var det faktsikt. Inget skrik på morgonen, vi kom till skolan fem i åtta. Jag var klar med alla mina uppgifter kl. 10:00. Sedan låg jag på sängen och halvsov tills det att jag skulle iväg och hämta upp barnen, för att lämna dem på piano och gitarr lektion. När vi kom hem så hade vi det väldigt roligt, vi dansade, målade, målade naglar. Det roliga måste ju ta slut någongång och då blev det läxor för hela slanten. Efter att dem var gjorda så, gjorde jag mat till alla tre. P kom hem och jag var off. Lina, jag och Emelie åkte till Chow i Lafayette och åt lamm/koft hamburgare. Det smakade inte kofta, men jag brukar inte gilla lamm, men det där var faktiskt gott. På vägen hem stannade vi på CVS så att jag kunde köpa mig cd-skivor, så nu dunkar jag tomas ledin på högsta volym på vägarna här i The United States of America. Ja när man är här borta så älskar man svenskalåtar överlag, så varför inte köra lite Tomas Ledin? PRECIS.
.
Idag blir en göttig dag. Blir off redan kl. 05:30 för då åker alla barn med P till fotbollsträningen, WONDERFUL. Men innan dess måste jag vika tvätt, och göra iordningen maten tills ikväll.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela