jjgoeswest

The United States of America, två månader

Publicerad 2011-09-19 02:30:17 i The United States Of America

Har varit här i The United States of America (vet att pappa uppskattar att jag skriver så iallafall) i 2 månader idag. Och jag har det verkligen helt underbart, önskar att alla där hemma kunde komma hit och uppleva mitt liv här. Fast nej det skulle jag inte, för det här är mitt år inte ert!
.
Helt stört att mamma inte har varit barnlös sedan 1977. Och pappa har inte varit barnlös sedan 1991 då han fick mig. Hur coolt är inte det, liksom i 34 år har mamma haft ett eller flera barn hemma. Ganska coolt tycker jag. Det är sånt man kan sitta och fundera på när man inte har mycket annat att tänka på.
.
Livet i sig är på topp, men allt är likadant hela tiden. Rutinerna är dem samma och människorna är dem samma. Men på helgerna så festar vi till det. Med lite ballonger, tårtor och serpentiner. Okej inte riktigt så, men då blir det bio, cheesecake, urban outfitters, safeway, berkeley. Just det en rolig sak jag ska göra här är att samla på shotglas. Min samling är ju inte den största än, har bara ett, hahha. ett genonskinligt glas med en blå cal bear på.
.
Vad har jag mer gjort i helgen då? inget. ganska deprimerande faktsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela