jjgoeswest

food,food,food,food,food och så kanske lite cheesecake?

Publicerad 2011-09-07 08:37:01 i The United States Of America

Det är vad som händer när man åker till Walnut Creek. Men imorgon så måste jag åka till Walnut Creek igen för att fixa mitt security number. Men det bör gå fortfortfort, om det inte är världens kö, hoppas INTE!
.
Idag har jag inte gjort mycket alls, mest legat hemma, eller hade mycket att fixa här hemma idag, så blev inte klar förrens vid 12 och sedan var jag väldigt slö. SLÖ SLAPP OCH LIKGILTIG, helt enkelt! Lina, textade mig så vi drog lite tidigare till WAlnut Creek för att kolla i lite affärer och JA jag kom hem med något igen, ÅHH vad jag dör på mig! Hittar alltid saker som jag vill ha, men man lever bara en gång så det är lungt!
.
Juste mitt nästa mission är att skaffa easytones och ett gymkort på 24hours! (intresse klubben antecknar)
Elena, berättade för mig hur duktig hon är på att göra midsommarkransar, och så såg hon bilden på mig, då utbrister:
HOW GOOD ISN'T THE PERSON WHO MADE THIS ONE? DID YOUR MOM MAKE IT FOR YOU?
NO, I DID IT ALL BY MY SELF!
REALLY, I LOVE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela