jjgoeswest

godnatt USA och godmorgon SVERIGE.

Publicerad 2011-09-04 05:56:46 i The United States Of America

dagen har gått åt att skypa och därigenom att prata! Jag har visat huset jag bor i, och det första jag får höra är, vad STORT och FINT det är! Det enda som saknas är ju en POOL!  men man kan ju inte få allt i livet! Fick en bubbla på datorn för jag råkade gå in i vägg! Tror att Wills klumpighet smittar av sig, inte bra inte bra inte bra inte bra inte bra!
Imorgon blir det poolen med Julia för lite häng! Jag vet att jag har skrivit sedan i igår, att jag skulle göra en fläskpannkaka, men imorgon ska jag kanske äntligen göra det, jo det måste jag men jag måste även då åka och handla, men det klarar jag! Tar ju min bil överallt så det fixar sig ju!
.
.
.
måste köpa mig ett converse linne snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela