jjgoeswest

Grissly Peak

Publicerad 2011-09-14 07:23:15 i The United States Of America

ÄNTLIGEN.
Nu har även jag varit uppe på Grizzly Peak. Hur fint som helst och en toppen avslutningen på en skön dag. Det är först nu som jag verkligen känner att barnen sakta börjar förstå att jag ska vara  här i ett år. Men jag är ju inte dum, jag vet att dem ALDRIG kommer glömma dem andra au pairerna, eller? hehe
Imorgon är det en skön dag som väntar, inget speciellt bara lungt och skönt hela dagen, ingen aktivitet så det blir läsning och musik, och vem är deras lärare? Jajemensan ni trodde rätt, JAG!
.
Måste berätta en sjukt rolig grej som hände igår, Elena och jag pratade.
E: Why do u get so many texts?
J: U think?
E: Yes, but why?
J: They are my friends?
E: Do u have friends?
J: Yes?
E: But u have onlu been here for a mounth???
J: Yes, and I think they think Im nice. :D
E: Nice...
Sedan uppstår en tysnad, man kunde höra en knappnål falla och alla tre barn fortsätter äta sin mat. Jag älskar dem, så himla roliga. hahhahaha. JA, det var humor på högnivå, man såg deras blickar och dem var så himla busiga! Fast man vet ju aldrig med barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela