jjgoeswest

Haight-Achbury

Publicerad 2011-09-12 05:31:26 i The United States Of America

Snälla föräldrar man har... dem är 2000 mil bort men ändå terrar dem en som sjutton. Skickar mail, ringer på viber, hänger på skype. SUCK!
Jag var NÄSTAN i tid idag, men var ganska snabb, satt i pjammpjamm och sedan tog det mig 35 min. istället för 30 min och jag var nere på safeway, good work I think. Julia, min tyska vän, körde oss in till San Francisco idag, det var mycket folk på vägen så det tog mycket längre tid än vanliga fall. Tror det berodde på att det var en Giants match idag, och vem gillar inte Giants här i San Francisco? Ända sedan jag kom hit har jag sagt till mig själv, jag vill inte vara inne i San Francisco 9/11 och var var jag idag? Jo, inne i San Francisco. Höll på att skita på mig när jag såg två jaktplan i luften, men jag lugnande mig med och tänkte att dem vaktade amerikanskt territorium. Vi träffade Carro, och sedan gick vi till världens coolaste hippegata, nästa gång ska jag bringa kamera. Björn och Frida ni skulle älska den så mycket. Är väldigt ledsen att ni inte kommer hit, det ska ni veta. När vi åkte hem så var det inte en kotte på vägen, okej om man jämför med Sverige var det mycket, men här, INGET FOLK! Tog oss en runda förbi huset i "huset fullt". Coolt. Tillbaka i metropolet Orinda, så  åkte jag till Lina och hängde lite at her cribe. Nu är jag hemma i mitt lite alldeles för tysta hus. LÄSKIGT. Tänk om det har hänt familjen något, fast nej vad skulle kunna ha hänt? Men jag är så rädd för 9/11 så jag vet inte var jag ska ta vägen. Hoppas jag får höra lite barnskrik och bråk snart, jag längtar faktiskt lite. Något jag inte längtar till är imorgon då jag kommer ha ett h*lvete att få barnen. kl. är 20:30 och dem är inte hemma än, inget bra tecken ALLS.
.
SEE YOU

LinKöPinG VS. The United States of America

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela