jjgoeswest

känn ingen sorg för mig SVERIGE

Publicerad 2011-09-02 23:17:22 i The United States Of America

Familjen har åkt till Tahoe och jag ska åka till poolen och hänga med Lina!! Kanske blir att steka lite, eller ja jag kommer steka!
Den här helgen har jag längtat efter, det har jag verkligen gjort! Inte för att jag inte gillar familjen för det gör jag verkligen. Men ibland kan ett avbrott göra att man uppskattar familjen lite mer, för på tisdag kommer jag att sakna mina små tussar alldeles för mycket, men vi har umgåtts 24/7 i nästan 3 veckor!
Lite tidigare idag var jag på blockbuster och hyrde lite filmer så att jag har något att göra ikväll när jag kommer hem från poolen. Ska även göra mig en fläskpannkaka, mums vad gott det ska bli!!
.
.
.
små lätta moln, det var vad jag gick på igår efter att jag äntligen fick höra Nicoline/nicolett/nicotin/nickelodeon, kärt barn har många namn, röst! Kändes så nära, men jag vet ju att vi är så långt långt långt långt långt långt långt långt långt långt långt långt långt långt borta från mig!! Mitt tålamod mot barnen var större än vanligt och igår behövdes det verkligen! eller vad säger du Lina! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela