jjgoeswest

sköntsköntsköntskönt

Publicerad 2011-09-22 01:11:46 i The United States Of America

onsdagar och fredagar, skönaste dagarna EVER! hämtar barnen från skolan 16.30 om en halvtimma typ. Sedan är det läxor här hemma och sedan kvällsmat. Kan man få en skönare dag? Mest troligt, men inte som au pair.
Igår gjorde jag köttbullar och SKAR mig, kände lite spontant kött som kött
.
Har inte gjort allt för mycket idag. Har varit i Lafayette och ätit frukost, tummen upp på den. Sedan har jag gjort guccamojja och köttfärssås tills ikväll, damsugit och dukat bordet. Ikväll har jag tyvärr besämmt date med Emelie, jobbig som satan, hahahahahha. Vi ska upp till grizzly peak. Det är så sjukt fint där uppe.
.
Imorgon ska jag och Lina till 24 hours och köra ett pass, hur skönt som helst att ÄNTLIGEN komma igång på riktigt jag kan behöva det om man säger så. Mina kinder är lite för runda, mina höfter är väldigt mycket för mjuka, mina lår dallrar väl för mycket, min hals existrerar inte längre, tror jag nämnt allt.
.
JUST DET! glömde berätta dagens happening: en kalkon höll på att skrämma skiten ur mig. var typ 1 meter från min bil, och sedan när jag skulle ta kort på den sprang iväg fort fort fort. Men mäster fotografen fick allt med den på kort, inget undgår JOJO (läs föregående inlägg om ni INTE vet vem JOJO är, Emelie vet)
imorgon ska dessa gå in genom dörrarna på 24 hours! COOLT

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2011-09-22 03:03:59

hörre, du! förresten jag har nog faktiskt andra planer ikväll! vill slippa dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela