jjgoeswest

stalkers...

Publicerad 2011-09-23 21:25:11 i The United States Of America

ALLA djur attackerar mig. eller försöker vara när mig. i onsdags kommer mammakalkon med två bebiskalkoner. jag blev chockad och rädd. igår ser jag en ödla ca 6 cm på framsidan av min tröja jag höll på på riktigt att skita på mig, det är nog bland det läskigaste jag har varit med om, USCH! idag när jag kommer ut ser jag 8 kalkoner på framsidan. tror dem försöker skicka något hemligt budskap, det är fett läskigt att dem är här runt omkring. dem är STORA, FETA och ÄCKLIGA.
.
var väl det mesta jag ville säga... vill att alla ska veta att jag är omringad av ödlor och kalkoner. RÄDD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela