jjgoeswest

STARbucks..

Publicerad 2011-09-01 19:53:40 i The United States Of America

okej, man skulle tro att jag själv har ritat till hjärtat på muggen. MEN det finns fler än jag själv som älskar mig! Tjejen som gjorde min soyalatte på starbucks gör det! (jag behövde inte stava mitt namn, hon skrev rätt från början)
.
.
Idag kommer barnen hem redan kl. 12 för idag är det back to school night (för föräldrana) så idag blir det en heldag, men mina små gullvippor! That's nice! Jag vill åka till feedex idag och fixa lite bilder som jag ska ha i mitt rum, men jag har inte valt mina bilder än så jag måste nog vänta tills bilderna är valda. Nej, nu har jag en timme på mig innan jobbet kallar så det blir att ta det LUNGTLUNGTLUNGTLUNGTLUNGTLUNGTLUNGT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela