jjgoeswest

tiden går fort när man har roligt

Publicerad 2011-09-05 05:23:57 i The United States Of America

dem här lediga dagarna går alltid för fort, nu har jag bara en ledig dag kvar den här gången. Det är inte rättvist, att det går så fort! Är trött, och önskar att jag kunde fått lite mer ledigt, men nu snart är man tillbaka i gamla rutiner igen! Idag hängde jag och Julia vid poolen, vilket var väldans skönt! Så nu har man fått lite mer färg på kroppen igen, vilket känns skönt! Jag menar om man bor i California, så måste man ju alltid vara lite solbränd så är det ju bara! :) Juste något som är väldigt viktigt är att jag gjorde min efterlängtade fläskpannkaka idag, GUD VAD JAG HAR SAKNAT DET! måste göra det snart igen och även då kanske bjuda familjen om dem vågar äta det, det vill säga! Morgondagen är väldigt obestämmd, men jag tror det blir poolen för min del då med, antingen själv eller med någon, men det återstår att se!

Kommentarer

Postat av: SARA

Publicerad 2011-09-07 18:17:29

KÄNN DIG SAKNAD KVINNA :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela