jjgoeswest

rena pengar

Publicerad 2011-09-10 23:32:48 i The United States Of America

NU ser mitt rum fint ut igen. Och luktar gott. Nej jag stinker inte, även fast mitt hår kanske gör det, ibland. Igår var vi i Berkeley och JAG/JOJO/JOHANNA/JJ var sen som vanligt tror dem börjar bli trötta på mig vid det här laget så nästa vecka ska jag vara i tid överallt, hosthost!
.
JUST DET, mina pengar är äntligen på mitt bankkort, eller på måndag när det är bankdag. ÄNTLIGEN! det har varit sådanna problem att jag inte ens vill tänka på det! men nu funkar det och D är glad och jag är glad kan det bli mycket bättre?
Om 35 minuter ska jag vara nere på Safeway, för att möta upp Lina och Julia! Vi ska åka till Sunvalleymall och där ska jag köpa mina runtones, FINALLY. Ska jag chocka dem och vara tidig eller ska jag vänta tills på måndag? Måndag låter bättre i mina öron, men det återstår och se, det kanske blir en chock eller så får dem vänta!
borta bra men hemma bäst! det är konstigt att det stämmer. idag känner att det skulle vara mysigt om det regnade lite, och att man fick sitta inne och bara mysa med en stor kopp te framför en brasa! HUR UNDERBART LÅTER INTE DET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela