jjgoeswest

14.27.30

Publicerad 2012-04-18 23:27:30 i The United States Of America

Oj, vad jag tycker det är tråkigt att skriva här just nu, verkligen OJ! Jag har en vän kvar, Sanna! YIPPE... Barnen är hur underbara och mysiga som helst. Vill jag verkligen lämna Californien för ett kallt, grått och trist Sverige.. haha ja det vill jag! Annars händer det inte så mycket nytt här borta i USA, på väst kusten. Nu ska jag hämta Hannah och Stephen och ikväll ska jag och tjejerna ha girltaaaajm. Får inte glöma att säga att jag iväg och simma imorgon med Denice. Spännande spännande, kommer bli roligt.
Imorgon är det även torsdag vilket innebär. CÅÅÅCKA! hahhahaha Johan Glans in my heart <3

Kommentarer

Postat av: erica

Publicerad 2012-04-19 09:36:43

Sverige är inte grått och trist :(

Nu kommer ju sommaren :)

Saknar att prata med dig johannis <3 vi får försöka skypea snarast, dock har jag mycket innan studenten som du förstår!!

Pusss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela