jjgoeswest

forever and ever, CÅÅÅCKA, på en torsdag.

Publicerad 2012-04-12 18:41:21 i The United States Of America

rubriken talar för själv. JAG SAKNAR DIG. Annars då, mamma och pappa åker hem imorgon. Känns jobbigt trots att dem kan vara a pain in the as är dem världens bästa föräldrar. Har också fått en request om att boka min flight hem till Sverige, asså har jag verkligen varit här i 9 månader? ASSÅ VAD HÄNDER! Vet inte hur jag kommer klara att säga hejdå till alla här borta, det kommer att bli helt sjukt. BLÄ.
Just det kan berätta att jag packade en väska som ska hem med mamma och pappa igår, INTE ROLIGT Lars-Olof. Asså. Hur mycket har jag köpt här egentligen, LITE för myckte kanske ja. Den går att stänga men då är inte skor ner packade... wish me good luck. Emelie hade skrattat så där jobbigt som hon alltid gör, men jag hade behövt det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela