jjgoeswest

tror våren är över och sommaren är på ingång, SKÖÖÖÖÖNT, och Sverige hur har ni det? kallt? snöigt?

Publicerad 2012-04-21 18:35:47 i The United States Of America

Så var sommarna här, eller våren? Hoppas den är här för att stanna, I beleive in u ... Idag har jag faktiskt något inplanerat som jag ska göra, jag ska på b-day/pool/bbqparty, NICE. Emelie jag lovar att använda solskyddsfaktor annars kommer jag att se ut som en kräfta. En röd kräfta, inte svart som dom är innan man kokar dem. Nu snart ska jag ta mig en PW, trots att det redan är svettigt varmt ute. Älskar mitt hus lite för mycket eftersom det är luftkonditionering i det, är det svalt och skönt här inne, sånt gillar jag. Ska även tvätta lite kläder nu, kan behövas min tvättkorg svämmar över, bokstavligt talat. Igår hängde jag med Sanna, och det hände en grej igår med FAKTISKT, D's kreditkort funkade inte, asså hjälp. Men superjojo tog sitt bankomatkort och där fanns det massor av pengar, eller massor, men tillräckligt iallafall.
Och en sak till måste jag berätta, har ni tänkt på när man är solbränd känns det som man har haft värsta träningspasset, hela kroppen känns slut och utpumpad. hahhaha. En liten tanke så där bara.
hahaha PUUUUUUUUUUUUUUSS PÅ ER

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2012-04-22 14:55:27

hhaha, Johanna! du kommer se ut som en kräfta vilket fall som helst!! feel the looooooove

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela