jjgoeswest

35 dagar

Publicerad 2012-02-24 22:34:40 i The United States Of America

haha jag skypade med mamma och pappa en stund idag. Mamma började prata om semesterveckor. Hon började med att få 2+4=5. Sedan kom hon med den jättesmarta iden att ha den sista veckan sist, varför inte liksom. ÄLSKAR DIG MAMMA!
Asså, what's up with this weather. Det är ta mig tusan sommar ute jag älskar det! Emelie det aset är off och klockan är 13:30, asså var är världen på väg. Själv är man hårt arbetande och börjar om en och halv timme. Men först ska jag hem till Emelie och sola lite i solen. Hahah onödigt info om att jag solar i solen, men vissa solar i skugga som min pappa! Han gör det!
Något som skulle sitta fint nu är en iskall coca(läs med skånskt uttal).
precis som det ska va. forever var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela