jjgoeswest

Äpplet

Publicerad 2012-02-12 19:52:07 i The United States Of America

Min nya kärlek är här, känns bra. Just nu ligger han och laddar upp sig. För idag blir det nog en hektiskt dag, eller iallafall ikväll. Vill mest presentera honom, Olof the Ipad.
.
I fredags fyllde Sanna år, 20 år. Ganska meningslös ålder här borta in the States. Vi åt mat, jag beställde in en smarrig spagetti med köttbulle tallrik , på Mona Lisa i little Italy. Mina klackar dödade mina fötter och även Emelies, fast mina klackar dödade inte Emelies fötter utan hennes egna klackar gjorde det, kan lätt bli lite virrigt.
Igår var det kinesikt nyår, men dagen började med pannkakefrukost, mumsigt. Någon (Sanna/Emelie) ville göra dubbelsats så vi gjorde säkert 20-30 pannkakor, vi åt upp 5. Sedan blev det barten in till SF, där vi lite senare mötte upp, Melly och lite andra tyskar, och så självklart lite svenskar, svenskar förgyller närvaron. Ända failet var att när vi skulle åka hem hoppade alla svenskar på barten utom en, så hon fick stå och vänta tills nästa bart kom. Kan ju säga att hon var riktigt riktigt riktigt bitter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela