jjgoeswest

Do you want to be my valentine???

Publicerad 2012-02-14 17:53:39 i The United States Of America

HAHAH, hur många tror ni sitter hemma, som är singlar, och tänker "tänk om jag ändå hade en pojkvän"?? Inte jag iallafall.
Skickade en fin video till Cornelia, en väldigt kärleksfull. Till svar får jag... mamma sitter och asgarvar bredvid mig och frågar rakt ut "Hon hst inte så mycket att göra va?". Saknar dig jättemycket. Tyvärr är det alldeles rätt, jag har inget liv. Eller för mycket fritid, man kan se på det på olika sätt. Jag föredrar det sista.
Ikväll ska jag och min valentine se på bio, vilken det blir får min valentine bestämma. Fast jag vet att jag kommer att bestämma det i slutändan ändå.
Nej nu ska jag ta tag i mitt "liv"
RIGHT ON TIME.
FINA ÄR VAD NI ÄR

Kommentarer

Postat av: cc

Publicerad 2012-02-17 18:46:43

haha som att du bestämde att vi skulle se little fuckers. haha pull my finger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela