jjgoeswest

...

Publicerad 2012-02-03 06:44:01 i The United States Of America

har någon missat att jag är sjuk eller något?
Det är ett fåtal gånger som jag blivit riktigt riktigt arg, igår var en sån gång. Sanna i all ära, men hon kan vara SÅ jobbig. Igår fick hon tre tjejer att skicka samma sms till mig om att jag ar skyldig dem pengar, nej inga mängder men ändå. Dem pratar om mig alltså när jag inte där, vad säger dem då? Var fortfarade arg på henne idag, blev glad på henne igen för kanske 10 minuter sedan när jag insåg att hon hade köpt mig en hårborste, hon är allt bra att ha. Fin vän den där Sanna.

Kommentarer

Postat av: din kompis

Publicerad 2012-02-03 19:29:24

hur vet du att det var min ide?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela