jjgoeswest

Kom igen klubben kom igen...

Publicerad 2012-02-26 07:38:08 i The United States Of America

var länge sedan man hörde dem ropen skalla hemma i Cloetta Center. Har faktiskt saknat att gå på hockey, höra mammas vackra stämma när hon försöker heja fram laget, att ha pappa mellan mig och mamma så att dom runt oss inte förstår att vi är släkt haha, att inte på få sms från Martin när Luleå spöar LHC. Men iallafall till saken, den 17 mars 19:30 i HP Pavillon tar San José Sharks emot Detroit red wings och jag kommer att vara där, med Emelie. Det är hur ballt som helst. Självklart kommer jag hejja på Detroit, mest för att pappas favorit spelar där, Henrik "Z" Zetterberg, hahaha.
.
Jag tar historien från börjar. Pappa är en person, som alltid får det motsatta sagt. När vi åkte liften i Trysil säger han att liften går fort och då saktar den ned och stannar. Under en hockeymatch, tre kronor vs. ? säger pappa att Z är den mest usla spelaren tre kronor någonsin har haft. Några minuter senare i pausen säger alla kommentatorer att Sverige hade legat under med ännu fler mål om det inte hade varit för Z, och att han är den bästa spelaren på isen just nu.  hahah så pappa om jag träffar Z kommer jag att hälsa från dig.
.
Idag då, slapp dag, jag hjälpte Jennie i 1,5 timma sedan har jag hängt med Emelie tills nu, men nu är hon hemma hos sig. Imorgon ska vi dra oss ner till Half moon bay, och kolla in Standford och imorgon är det OSCARSGALAN, ska man väl glutta lite på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela