jjgoeswest

"kramar från er idol"

Publicerad 2012-02-06 21:04:19 i The United States Of America

.
En riktig hunk man har till pappa. Eller? Kanske var att ta i... Även fast mammas vänner tycker att han ser ut som 25 på avstånd. Till saken, fick det här kortet av pappa idag, varför kan man ju då undra, tror att han blev riktigt nöjd med det, fast det kommer han ALDRIG att erkänna. För han säger att han blir bra på alla kort, men det här kortet blev han faktiskt bra på. Om ni alla (10.000 som läser min blogg) fick lära känna min pappa, ni skulle dö. Han är så himla rolig, tror att han är en av mina bästa vänner. Japp så är det nog, sorgligt med sant. Mamma och pappa har alltid sagt att man gifter sig med sin egen pappas personlighet, okej hej lögnare. Men om jag gör det kommer jag att leva ett väldigt lyckligt liv, tills döden står framför mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela