jjgoeswest

SUPER BOWL

Publicerad 2012-02-06 05:23:55 i The United States Of America

Söndag, eller ska jag säga SUPER BOWL SÖNDAG. Första gången jag såg SUPER BOWL. Varför är människor uppe hemma i Sverige för att kolla på det? Ni vet ju ändå inte reglerna, ganska onödigt om jag får säga mitt. Ni förlorar även en natts sömn.
Igår var jag inte ledig, men det gick vädligt bra. Roligt hade vi. Det blev pizza, cola och film med da kids. Idag var det superbowl söndag, syndes på matvaruaffärerna, ingen chips eller cola kvar. Twinsen bytte TKD bälte igen så nu är de oranga. Till superbowlen var det fishtaco (med tuna) jag älskar FISHTACO. YUMMMIE. Kyckligen och ceasarsallad blev det med. Och födelsedagstårta för G.G (grandma Gant). Nej nu ska jag och min hosta vila lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela