jjgoeswest

typ typ typ typ typ typ typ typ typ typ typ typ typ typ...

Publicerad 2012-02-20 22:17:28 i The United States Of America

jag säger det i nästan varje mening, och det börjar typ bli lite jobbigt för omgivningen tror jag. STACKARE. I eftermiddag ska Emelie göra slingor i mitt hår, har ingen anning om hur det kommer sluta, mest nervös är jag över att Emelie ska göra det, typ.
Jag har två andra saker som jag ska göra idag, städa och träna, men det bör jag hinna, eller vet att jag kommer att hinna det. Om jag inte är för seg, typ.
Igår åkte jag, Emelie och Lukas norr ut längs highway one. Inte riktigt lika fint som söder ut, men det var bara bita ihop. Vi ville ju se ut över havet, men vi hade ingen bensin så vi var tvugna att leta efter en jävla bensinstation och nej det fanns ju typ INGEN. Antingen så fanns det ingen, eller så fanns det ingen bensin när vi väl hittade en mack. ÅÅHHHH. Okej, vi hittade en till slut, och när vi väl hade bensin, ja då passar det att åka förbi flera stycken. DÖR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela