jjgoeswest

hej mitt vinterland, nu är jag här

Publicerad 2012-01-22 01:16:37 i The United States Of America

Inatt föll "den första" snön här i Tahoe, på riktigt. På vägen upp öste regnet ner, vem hade kunnat ana att jag skulle åka skidor idag??. Idag är det under -0 grader, vilket innebär SNÖ och inte regn. Lyckades göra säsongens första vurpa. Jag låg där 15 meter från liften, jag var som en padda, i pjäxor är man inte lika flexible. Backarna är väl bra, men vaddå inte pistade, har nog aldrig åkt så här dåligt i hela mitt liv, pinsamt. + mina pjäxor är som båtar, vaddå storlek 45?? Da kids och Peter är hur härliga som helst, ett bra team så att säga. Vi har inte haft många utbrott än så länge, 2 stycken, men jag antar att det kommer, helgen är ju inte slut än. Imorgon får jag äntligen träffa my only friend Sanna, känns skönt! Mitt ringfinger på vänster hand gör ont, känns som jag har vrickat/stukat det, anteckna gärna.
längtar till den svenskasommaren, men först ska jag få lite californisk sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela