jjgoeswest

Im coming home

Publicerad 2012-01-30 06:27:12 i The United States Of America

Borta bra men hemma bäst
Varför är det ALLTID så??
Jag hade iallafall en väldigt rolig helg, och då menar jag verkligen jätte rolig helg. Emelie var som sagt med mig upp till Tahoe. Hon hade aldrig stått på ett oar skidor innan. Ett gott skratt förlänger livet, och jag fick många skratt. (av kärlek Emelie)
1. hon tappar stavarna när hon ska sätta sig i liften, tror att hon blev chockad.
2. hon trillar när hon ska åka av liften
3. hon hoppar av liften för att hon glömmer att hon ska av
4. hon trillar så att hela rumpan är uppe i luften
Ligger nu i min säng helt utslagen, jag är trött, förskyld och har kanske löss. MY LIFE ROCKS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela