jjgoeswest

studiedag

Publicerad 2012-01-24 06:04:50 i The United States Of America

nej inte för mig inte...
Fick order om att vara uppe klockan 07:30. När jag kommer ut i köket är INGEN där. INGET barn är vaket. Senare kommer Hannah och Stephen. Will, Lydia och Elena är fortfarnade inte vakna. hmmmm. Lydia kommer ner följt av Will. Dounats till frukost. Jag, Hannah, Lydia och Elena målar och killarna leker med lego. Fick ledigt runt lunch i 2 timmar. Kan ju säga att en mer hektiskt eftermiddag får man leta efter. Vi kommer hem vid 13:20, 14:00 ska Hannah vara hos en kompis för skolarbete. 15:15 ska Stephen vara på TKD. 15:30 skulle Hannah blivit uppplockat, men jag hämtade henne 15:50. 16:10 ska vi plocka upp Travis, för lite piano tillsammans. OBS, ingen biltur tog mindre än 10-15 minuter.
.
mitt vänstra ringfinger blir inte bättre utan snarare sämre och sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela