jjgoeswest

tar helg

Publicerad 2012-01-14 01:36:40 i The United States Of America

tar långhelg nu! väldans vad ledig man är nu då, första gången på nästan ett halvår, så får man en vecka off, sedan får man en långhelg nästan direkt efter, livet är bra nu! och nu är det endast 77 dagar tills jag får storfrämmat, woopwoop.
Sanna kom till vid 12:00 öppnade i pj då, fixade till mig, men det var ganska onödigt, jag menar såg ju lika hemsk ut efter jag hade gjort det. Klockan är halv fem och jag är redan off, alla 5 kiddsen är uppe i Tahoe så det kommer bli en lugn helg! På söndagkväll kommer dem hem igen, men det gör inget, för dem är helt underbara som helst på kvällarna!
kolla in fiskarna will har is rum, magnefikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela