jjgoeswest

the face

Publicerad 2012-01-23 04:42:47 i The United States Of America

som sagt snö uppe i Tahoe, äntligen! Idag, skidor med Sanna och Peter. Dom gillar att åka offpist, jag gillar inte att åka offpist. Jag säger glatt, men jag gör det för teamet och tänker inte mer på det. Kommer fram till "stupet" och där är det bara lössnö. Jag ger mig ut, trillar engång. Sanna skattar. Jag svänger, jag trillar, jag glider ner, ena skidan lossnar, båda stavarna tappar jag. Sanna skrattar. En otroligt snäll kille hämtar skidan och mina stavar hjälper mig få mig skidan. Han pratar svenska. Nu kallas the face inte the face längre utan Jojos Favorite.
Denice sa att Peter lurade ut henne i en liknade backe och hon skrek: FUCK U. hahah. Jag får mer än gärna svära åt honom i fortsättningen om han utsätter mig för livsfara igen, heheh. Min helg uppe i Tahoe har varit awesome. Nästa helg bär det av igen, och då har kidsen sitt första race ever, hur coolt som helst ju.
lite friska kinder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela