jjgoeswest

timetimetimetimetimetimetimetimetimetimetime is money

Publicerad 2012-01-07 09:35:34 i The United States Of America

I know I know, ett inlägg för mycket idag, sry for that.
HAHA, idag råkade jag droppa Will en timma innan hans TKD-träning började, stackarn. Har en barnstol i bilen, ni vet sån som man sitter på. Bilen är verkligen JÄTTE äcklig, blöhö, på måndag är det tvättdags, för den är verkligen SUPER ÄCKLIG!
Stephen var hur söt som helst idag, haha. Han satt med sin dvdspelare i knät och ville titta med mig. Han förklarade allt så att jag inte skulle tappa bort handligen, hur söt som helst är den ungen. Twinsen var VÄLDIGT kramgoa, när Hannah var i närheten, kärleksfullt???
Var på bio nyss, devil inside, väldigt bra film... jag rekomenderar den STARKT!
jag glömde inte säga att bilen var äcklig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela