jjgoeswest

Torsdagen den 19:e Januari

Publicerad 2012-01-20 08:17:23 i The United States Of America

okej jag dör på rubriken, hur bra är den inte?
.
Dagen har varit ganska skiftande, den började som ett rent helvete, men övergick till mer än bra. Lydia var inte alls vänskaplig den här morgonen, så det slutade med att jag bar henne ned för trappan och satte henne i hallen. Hon gick ut till bilen självmant, cäldigt uppskattande sådär på morgonkvisten. Jag övervägde ganska mycket att lämna henne hemma åka med Elena och Will till skolan och sedan komma och hämta upp Lydia, Elena berättade att det hade hänt henne förrut. hehe. Städade. Åkte och hade en "hejdå" fika för Caroline, åkte sedan vidare till Alameda för lite lunch, Sanna, Melly, Emelie och Matilda? var där, fint. Två barn som jag verkligen beundrar är Hannah och Stephen, antecknat?. Min middag bestod av hamburgare och frukt med The Kleins typ värdes underbaraste familj. Jennie vill att jag ska lära Stephen lite svenska, kan ju alltid vara bra att ha i bakfickan. Ken kan räkna till 2 på svenska. Ikväll ska vi säga "hejdå" till Caroline igen, och sedan i februari ja det är ju faktiskt då hon åker hem till Sverige så då blir väl det riktiga hejdået, 4:e gången gillt så att säga.
första bilderna jag la upp i bloggen, enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela