jjgoeswest

tvätt tvätt tvätt så långt ögat kan nå...

Publicerad 2012-01-30 18:52:52 i The United States Of America

inte ens 24 timmars mellanrum den här gången. chock tillstånd.
Sov iallafall hela natten, nu är jag sådär skönt förskyld inte jobbigt förskyld. Inte svårt att förstå... Morgonen var ganska lugn, men bara ganska lugn. Som vanligt med andra ord. Måndag består av tvätt, tvätt och lite mer tvätt. Som jag skrev igår var helgen toppen, åka skidor kan vara bland det bästa som finns, helt klart. Kidsen är så otroligt bra på att åka skidor, jag älskar det! Det är roligt att åka med dem och they can keep up. Det gillar jag.
Om det finns någon snäll själ i Sverige som vill skicka lite vaselin till mig go ahead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela