jjgoeswest

farmersmarket, stranden, sköldpadda, hawaiipizza, solnedgång

Publicerad 2012-07-01 07:34:52 i The United States Of America

Så idag åkte vi till en farmersmarket och köpte hur mycket grejjer som helst. Grönsaker och frukt, kaffe, bröd, som gick på säkert 200 dollar, CRAZY! Lunchen bestod idag av jalapenjobröd med mozzarella, men herregudars vad gott det var. Vi tog även en siesta, lite low time innan vi gick till stranden. Jag och kidsen har hur kul som helst på stranden, ibland undrar jag vem av oss 6 som har mest roligt. Vi leker i vågorna, snorklar, buggiboarding(stavning??), badar i poolen, hoppar, badar hot tub. Och idag så var jag 20 cm ifrån en sköldpadda, inte en liten utan en stor, den var säkert 50-60 cm från huvud till rumpa. Sånt gillas. Nu kan jag även bocka av hawaiipizza på hawaii på min att göra lista, det var pork istället för ham, men muuuums vad gott det var. Nu är det snart bedtime för mig och alla 5 barn. Helt utslagen är jag.
hur söta var inte dom här två när dom kommer tillbaka med en amerikansk flagga och en svensk?? 
sista bilden är utsikt från balkongen, hur amazing är det inte??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela